Telefuninu
0086-15757175156
Chjamateci
0086-29-86682407
E-mail
trade@ymgm-xa.com

A vendita di escavatori di a Cina abbanduneghja un specchiu di a so determinazione di alluntanassi da u sviluppu intensivu

news3

A vendita di escavatori, spessu cunsiderata cum'è un barometru di l'ecunumia di a Cina, hè cascata di 9,24 per centu annu à l'annu in lugliu, riflettendu una aghjurnazione di l'investimentu infrastrutturali mentre u paese passa da una crescita economica estensiva à un sviluppu di alta qualità.

Sicondu a China Construction Machinery Association (CCMA), un totale di 17,345 escavatori sò stati venduti in lugliu.

A vendita domestica hè cascata di 24,1 per centu, cumparatu cù una caduta di 21,9 per centu in u ghjugnu.Ma l'espurtazioni crescenu 75,6 per centu in lugliu, da u 111 per centu in ghjugnu.

Lugliu era u terzu mesi consecutivu di decadenza.In maghju è ghjugnu, a vendita di l'escavatori hè cascata di 14,3 per centu è 6,19 per centu, secondu a CCMA.

U subsegretariu di a CCMA, Lü Ying, hà dettu chì e cifre riflettevanu l'impattu di una basa più bassa l'annu passatu durante a pandemia di coronavirus.A vendita hè cascata in a prima mità di u 2020, ma hà rimbalzatu cù l'ecunumia in a seconda mità.

"A vendita di escavatori ùn mostrarà micca una crescita cusì rapida cum'è à principiu di 2021 per tuttu l'annu, è una correzione hè normale", hà dettu à u Global Times marti.A vendita puderia calà per "assai mesi" questu annu, disse.

Inoltre, a Cina hà frenatu l'investimentu in l'assi fissi, chì hà causatu una diminuzione di a dumanda per a machina di custruzzione tradiziunale, anu dettu l'esperti.

"Le vendite sò state affettate da e pulitiche macroeconomiche ... postu chì a crescita di l'investimentu in asset fissi hè diminuita in Cina", disse Lü.

Sicondu l'Uffiziu Naziunale di Statistiche, l'investimentu in l'infrastruttura hè cresciutu di 7,8 per centu annantu à una basa annuale in a prima mità di questu annu, rallentendu da 11,8 per centu in i primi cinque mesi.

A crescita di l'investimentu in infrastrutture rallenta in mezzu di sfide ecunomiche fresche, è parechji analisti d'oltremare anu riduciutu e so previsioni per a crescita di u PIB in Cina in mezzu à u resurgimentu di l'infezioni da coronavirus in u paese.

Ma a tendenza mostra ancu a determinazione di u guvernu di passà da un modu ecunomicu estensivu à un sviluppu di alta qualità, anu dettu l'esperti.

Cong Yi, prufessore di l'Università di Finanza è Economia di Tianjin, hà dettu chì, cum'è a Cina migliurà a so struttura ecunomica, u so settore di l'infrastruttura hè cambiatu da a custruzzione tradiziunale di ponti è strade à a custruzzione di strutture d'alta tecnulugia, cum'è 5G è AI, chì anu bisognu di menu. machini cum'è escavatori.

"U sviluppu industriale di a Cina ùn dipenderà più solu da a crescita, ma si concentrerà più nantu à l'efficienza è a qualità", hà dettu Cong à u Global Times, aghjustendu chì i cuntrolli di u guvernu nantu à u mercatu di immubiliarii mettenu ancu un tappu à a vendita di escavatori.

Queste tendenze anu suscitatu alcune preoccupazioni, cum'è se l'imprese private è a forza di travagliu di a Cina ponu adattà dopu una era di manifattura low-end.

Ma Cong hà dettu chì l'aghjurnamentu industriale porta ancu à cambiamenti in u mercatu di u travagliu."Ci sò qualchi sbilanciamenti... ma crede chì a situazione migliurà gradualmente cù l'emergenza di novi industrii è l'aumentu di l'input di u guvernu in a furmazione di talentu".

A dumanda di l'esportazioni cumpensà ancu alcune di l'influenzi negativi, anu dettu l'esperti.

U Sicritariu di Statu di i Stati Uniti Antony Blinken hà dettu recentemente chì i Stati Uniti anu bisognu à investisce in l'educazione, strade, ferrovie, porti è banda larga per esse cumpetitivi in ​​u mondu.

L'esperti chinesi credenu chì i Stati Uniti inevitabbilmente cumprà più prudutti di machini cinesi per i so prughjetti infrastrutturali, malgradu i so sforzi per impedisce à a Cina di prufittà di u so sviluppu.

"In i campi d'investimentu induve i Stati Uniti mancanu di cumpetenze, u gap serà pienu di prudutti chinesi.Induve a cumpetizione esiste, i Stati Uniti puderanu implementà barriere cumpresi tariffi di cummerciale extra è investigazioni anti-dumping contr'à a Cina ", disse Lü.


Tempu di pubblicazione: 13-sep-2021