Telefuninu
0086-15757175156
Chjamateci
0086-29-86682407
E-mail
trade@ymgm-xa.com

Caterpillar lancia l'accessori di l'escavatori di prossima generazione

news2

CATERPILLAR hà lanciatu una nova generazione di pulverizzatori primari è secondari per l'usu di l'escavatori da 18 tunnellate à 50 tunnellate.

A nova linea di pulverizer Cat include trè mudelli primari rotativi - P318, P324 è P332 - chì presentanu una rotazione di 360 gradi, è trè mudelli secondari fissi - P218, P224 è P232.

U novu disignu di pulverizer hè custruitu intornu à a listessa tecnulugia SpeedBooster affidabile di l'industria chì si trova in i multi-processori Cat - chjude rapidamente a mascella quandu ùn ci hè micca carica.

Quandu a mandibula entra in cuntattu cù u materiale, a valvula idraulica SpeedBooster passa automaticamente à u modu di putenza per a putenza massima chì, à u turnu, rompe rapidamente u cimentu.

Cunsigliu di demolizione sicura, efficiente è rapida di strutture in béton, i pulverizers primari Cat sò detti chì equilibranu a velocità è a putenza offrendu finu à u 52% di i tempi di ciculu più veloce è u 21% di forza più altu chì i mudelli precedenti.
A rotazione bidirezionale di 360 gradi nantu à i mudelli di a serie P300 pone a mandibula per catturà u cimentu da ogni angolo è successivamente dimensiona u materiale per un ulteriore trasfurmazioni.I coltelli di armatura integrale si taglianu rapidamente i tubi, l'armatura è altri materiali incrustati per migliurà l'efficienza di demolizione.

Sicondu Caterpillar, i pulverizzatori secondari furniscenu tempi di ciclu finu à u 44% più veloce è finu à u 20% di forza megliu in a demolizione di cimentu, chì si traduce in un rendimentu rinfurzatu finu à u 15% in l'applicazioni di trasfurmazioni di materiale secundariu.

Aperture larghe di mandibula nantu à l'unità secundarie permettenu à l'operatori di catturà più materiale da ogni angulu, aumentendu a velocità di trasfurmazioni è migliurà a produzzione generale di materiale.

Fornendu a produzzione, l'affidabilità, a durabilità è u valore cum'è previstu da i prudutti Cat, e duie serie di pulverizer novi presentanu cumpunenti di usura bullonati chì ponu esse rimpiazzati rapidamente in u campu senza saldatura dura necessaria per a manutenzione, ottimizendu u tempu di attività di a macchina.

Aumenta l'affidabilità è a longevità, tutti i cumpunenti idraulichi di l'attache Cat sò prutetti in un alloghju cù un pannellu amovibile à bullone chì furnisce un accessu cumpletu per u serviziu.

In i novi pulverizers hè ancu integratu u seguimentu di l'assi Cat, utilizatu per azzione cum'è a pusizione rapida di l'attaccamentu è a sicurità attraversu a tecnulugia VisionLink di a cumpagnia è a suluzione di monitoraghju remota Product Link per a gestione di a flotta.


Tempu di pubblicazione: 13-sep-2021